Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Szkoła Podstawowa nr 5 w Łukowie

ul. Siedlecka 56, 21-400 Łuków

 

Przetarg na wykonanie szafek na książki dla uczniów

 

Łuków, 19.06.2019 r.

 

 

DYREKTOR SZKOŁY  PODSTAWOWEJ NR 5 W ŁUKOWIE

ZAPRASZA

 

do złożenia propozycji cenowej na wykonanie: „ Szafki   na książki dla uczniów w ilości 30 szt.”

na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych”

 (t.j.  Dz. U.  z 2018 r. poz. 1986).

 

  1.       Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej.
    1.      Propozycję  cenową należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie ze wzorami stanowiącymi

            załączniki Nr. 1 i 2  do zaproszenia.

  1. Na opakowaniu oferty należy umieścić napis:

                                    Propozycja cenowa na wykonanie:

                  „Szafki na książki w ilości 30 szt.” nie otwierać przed dniem 01.07.2019 r.  godz. 11.00.

  1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego

oznakowania opakowania.

  1. Ceny w niej podane maja być wyrażone  cyfrowo i słownie,
  2. Ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwała techniką,
  3. Ma obejmować całość zamówienia

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szafek na książki dla uczniów w ilości 30 sztuk według projektu pojedynczej szafki będącej załącznikiem nr 1.

Wykonana ma być z płyty laminowanej w kolorze olcha. Krawędzie oklejone okleiną PCV.

W każdej szafce zainstalowany powinien być zamek meblowy z gałką ( patrz rysunek), drzwiczki umocowane na zawiasach CLIP.

 

        3.   Termin realizacji umowy

              Wymagany termin wykonania: od daty zawarcia umowy do dnia 20.08.2019 roku.

      

         4.  Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium:

            Cena 100%.

 

5.

  • Formularz propozycji cenowej wg załączonego  wzoru,
  • Pełnomocnictwo/upoważnienie osoby uprawnionej do podpisania propozycji cenowej, w przypadku podpisania propozycji cenowej przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.

 

         6.  Warunki udziału w  postępowaniu

              Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

 

  1. Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie cenowej.

7.1. Przed obliczeniem ceny oferty wykonawca powinien dokładnie zapoznać się

       z projektem pojedynczej szafki.

7.2. Formą przyjętego wynagrodzenia za wykonaną usługę jest wynagrodzenie

       ryczałtowe.

7.3.Propozycja cenowa musi zawierać wszystkie koszty  niezbędne do realizacji

Zamówienia,

7.4.Cena musi być wyrażona w złotych polskich (pln),

7.5.Zaokrąglania ceny należy dokonywać do dwóch miejsc po przecinku wg. Ogólnych zasad przy zaokrąglaniu.

7.6.w formularzu cenowym należy podać cenę brutto ( zawierającą podatek VAT). Cenę należy podać liczbą i słownie.

 

        8. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:

        8.1. propozycję cenową należy złożyć do dnia 01.07.2019 r. do godz. 11.00,

        8.2. Propozycję cenową podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania

               Wykonawcy należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętym opakowaniu

                w siedzibie Zamawiającego  w sekretariacie  Szkoły Podstawowej nr 5

                w Łukowie, ul. Siedlecka 56, 21-400 Łuków.

         8.3. Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej

                zostanie zwrócona Wykonawcy,

         8.4. Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie

                propozycję  tylko przed terminem upływu jej składania,

 

         9. Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:  

             Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi bezpośrednio po upływie terminu

             Do jej złożenia w siedzibie Zamawiającego w gabinecie Dyrektora Szkoły

             Podstawowej  nr 5 pod adresem:  ul. Siedlecka 56, 21400 Łuków.

 

        10. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Pan Zbigniew Prokopowicz

              Kierownik Gospodarczy, tel. 506 025 499

      

        11.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

             Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb

              Niezbędnych do realizacji procesu udzielenia zamówienia publicznego zgodnie 

             z ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych”.

             Przyjmuje do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych

             oraz ich poprawiania,

 

          12. Informacje dotyczące zawierania umowy:

           12.1. W terminie do 5 dni od daty wyboru propozycji cenowej wybrany Wykonawca

                    podpisze umowę w gabinecie Dyrektora szkoły.

           12.2. Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.

          

 

 

 

 

                                                                                                

Załącznik nr 2

 

 

 

                                                                                                ……………………………….

                                                                                                        (miejscowość, data)

………………………………

( pieczątka wykonawcy, nazwa, adres)

 

Ul. ………………………..

 

 ……………………………

 

Tel. ……………………….

 

 

PROPOZYCJA CENOWA

 

                Odpowiadając na zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na wykonanie „ Szafek na książki dla uczniów w ilości 30 szt.” na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986).

 

  1. Cena:

Oferuję wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia zgodnie z rysunkiem i opisem, za kwotę wysokości:

 

 

…………………………….PLN, słownie: …………………………………………………………

   

 

  1. Termin realizacji:  wymagany do dnia 20.08.2019 r.

 

 

  1. Termin gwarancji : 12 m-cy.

 

  1. Termin zawiązania:
    1. Uważamy się za związanych niniejszą propozycją cenową przez 30 dni od dnia upływu terminu składania propozycji cenowych.
    2. Oświadczam, ze zawarte w zaproszeniu do złożenia propozycji cenowej ustalenia akceptuję i zobowiązuję się w przypadku przyjęcia mojej propozycji do zawarcia umowy na w/w warunkach.
    3. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia
    4. Oświadczam, że do wykonania określonego w zaproszeniu przedmiotu zamówienia posiadam wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    5. ZAMÓWIEMIE ZREALIZUJĘ  samodzielnie/przy udziale podwykonawców. *

 

 

 

 

 

                                                                                                                      ……………………………………

                                                                                                                        (podpis i pieczątka wykonawcy)

 

* niepotrzebne skreślić 

 

DOKUMENTY:

Załączniki:

Rozstrzygnięcie przetargu

Utworzono dnia 20.05.2019, 14:01

Dokumentacja techniczna

Utworzono dnia 09.05.2019, 15:08

Propozycja cenowa

Utworzono dnia 09.05.2019, 15:08

Przedmiar Robót

Utworzono dnia 09.05.2019, 15:05

STWiOR

Utworzono dnia 09.05.2019, 15:04

Wzór umowy

Utworzono dnia 09.05.2019, 15:04

Zaproszenie

Utworzono dnia 09.05.2019, 15:03

Informacje

Liczba wyświetleń: 1875
Utworzono dnia: 07.07.2017
Dokument opublikował:
Sujka
Podmiot udostępniający informację:
SP 5 Łuków

Historia publikacji

  • 21.10.2022 10:59, Iwona Kmieć
    Wyłączenie widoczności strony
  • 19.06.2019 16:08, Iwona Kmieć
    Edycja strony: Przetarg na wykonanie szafek na książki dla uczniów
  • 19.06.2019 15:56, Iwona Kmieć
    Edycja strony: Przetarg na wykonanie szafek na książki dla uczniów